RETURNARE SI SCHIMB DE PRODUSE
Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 30 de zile de la data plasării comenzii.
Metoda de returnare a produselor:
În cazul în care doriți să returnați un produs achiziționat de la noi, am creat o politică de retur care să faciliteze acest proces. Vă rugăm să parcurgeți cu atenție detaliile de mai jos pentru a înțelege pașii necesari în procesul de returnare.
Politica de Return:
Procedura de Returnare:
ATENȚIE! NU se acceptă coletele expediate prin Poșta Română.
*Produsele ce prezinta urme evidente de uzura, precum machiaj, pete, deodorant etc., nu se ramburseaza.
Metodă de restituire a banilor: transfer bancar în termen de 10 zile de la primirea coletului de retur.
În cazul schimbării produselor, trebuie să ne contactați înainte pentru a ne transmite informațiile legate de produsul pe care îl doriți schimbat precum și despre produsul cu care doriți să îl schimbați.
Metode de schimbare a produselor:
Pentru schimbul produselor, este necesara trimiterea unui mesaj pe WhatsApp la numarul afisat pe site (0756 045 557), in care sa se mentioneze ce produse se returneaza si ce produse doriti la schimb.
Schimbul produselor se face prin colet la schimb. Noi trimitem produsele noi, iar cand ajunge coletul la client, acesta il va preda pe cel vechi. Pentru acest serviciu, clientul va suporta o taxa de 25 lei (costul transportului tur-retur).Produsele personalizate nu se pot returna, acestea fiind facute conform cerintelor clientului si drept urmare nu mai pot fi revandute.
ATENȚIE! Returnarea sau schimbarea produselor trebuie făcută în termen de maxim 30 zile din momentul efectuării comenzii pe site-ul nostru. Produsele trebuie să fie în ambalajul original, să aibă toate etichetele, să nu fie spălate și să nu fie deteriorate în niciun fel. Toate taxele cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum și retrimiterea unor noi produse vor fi suportate de către cumpărător.
Suport clienti 10-18
sales@orielle.ro